Нега и здравје

Докторот Бранимир Несторовиќ ја открива најголемата грешка што ја прават дебелите луѓе

Еве која исхрана е најдобра доколку сакате да ocлабете

Не препорачува строги диети, но вели најсоодветно е да внимавате на внесувањето на калории…

Доктор Бранимир Несторовиќ советува дека доколку сакаме да намалиме неколку килограми треба да внимаваме колку калории во текот на денот внесуваме.


Не препорачува строги диети, но вели најсоодветно е да внимавате на внесувањето на калории…

Според него, гладувањето предизвикува депресија и многу е тешко да се избегне храна, но постојат алтернативи, а една од наједноставните и најефикасните е хроно диетата.

“Телото сака да бидеме дебели. Имаме милион начини да собираме маснотии и немаме ефикасен начин да се ослободиме од нив. Затоа е толку тешко да се држи диета и постојано сте гладни, незадоволни и депресивни. Природата ја фаворизира дебелината.

„Имаме докази дека оние кои се дебели се многу повитални“, вели проф. Д-р Бранимир Несторовиќ.

“Ако навистина сакате да ги избегнете штетните ефекти на дебелината, тоа е навистина лесно, не внесувајте премногу калории. Треба да јадете квалитетни калории, протеински појадок, што е можно повеќе овошје и зеленчук, држењето строга диета е многу тешко. Јас тоа сакам да им го кажувам на студентите во книгата на Воки Костица „Како се јадев себеси“ и тој раскажува како ја напишал музиката за филмот „Кој пее таму“, па лекарите му забраниле да јаде сè – не можете да јадете маснотии, не смеете ова, не смеете она и така седејќи на клавирот со денови и така излезе посмртнпот марш.

“И тоа е нормална исхрана во текот на денот, после 6 навечер ништо не треба да јадете, само вода, или само незасладен чај. Во последниве години, дводневниот пост е многу популарен, а тој е наш пост во православието, и се состои од земање 500 калории два дена во неделата. Ако се знае дека на некое лице му требаат приближно 2000 калории за нормално функционирање, тоа е многу лесно. Овес, неколку овошја, двапати неделно. Најважно е да се избегне гладувањето, каде што организмот копнеете по храна, сонувате за храна и одеднаш пукате и го испразнувате фрижидерот, се прејадувате “, советува Несторовиќ и додава дека денот кога гладувате, имунитетот доживува неверојатна стимулација.

фото илустрација
фото илустрација

“Научно е докажано дека кога јадете нешто, телото ослободува допамин и тоа нè прави среќни. Проблемот со дебелите луѓе е што тие земаат поголеми количини храна што доведува до прекумерна стимулација на желудникот, тогаш допаминот се лачи помалку и тие имаат желба да јадат се повеќе и повеќе за да го доживеат тоа задоволство. Овој ефект постојано се намалува и тие имаат потреба да јадат повеќе. И се помалку допамин се произведува во мозокот, исто така, престанува да го лачи хормонот лептин, т.н. хормон на ситост и веќе нема чувство на задоволство после јадење и повторно се гладни.

фото илустрација

Советува да јадете јаткасти плодови а од алкохол препорачува само црвено вино.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close