Таа има 18 години и е првиот модел со Даунов синдром за Гучи.
Ели Голдштајн (18) со Даунов синдром позираше за италијанскиот Вог, а по него доби понуда од Гучи.
Откако нејзините фотографии беа објавени на профилот на Инстаграм на Гучи, нејзината популарност стана поголема. Корисниците на оваа социјална мрежа ја наградија со повеќе од 800.000 лајкови.
Гучи ја ангажираше Ели во кампања за маскара, а зад неа стои агенцијата Зебеди Менаџмент, која ги претставува моделите со инвалидитет.
“Ние сме многу горди на неа. Бевме воодушевени од прекрасните коментари што луѓето ги пишуваат на Инстаграм. Ели секогаш сакаше да биде во центарот на вниманието и пред камерата, така што таа е прилично уверена девојка”, вели мајката Џоен.
Ели моментално ги посетува часовите за уметност во Колеџот Редбриџ.
“Навистина уживав да бидам модел и ми се допадна фустанот на Гучи. Горд сум на фотографиите и би сакал да станам славна. Со нетрпение очекувам да работам со други брендови”, вели Ели.
Нејзината мајка посочува дека сакала да учествува во разни активности уште од рана возраст, па затоа посетувала часови по глума и танцување од пет години.
Патем, таа влезе во светот на моделирањето кога нејзината пријателка виде реклама за модната агенција Зебеди и ја охрабри да контактира со нив. Од 2017 година, таа соработува редовно со нив. Учествувала во голем број промотивни кампањи, вклучително и Божиќната кампања „Супердог“ за 2018 година, која се емитуваше на сите телевизии.
“Брендовите сега не можат да кажат дека јавноста не сака да гледа модели со инвалидитет, бидејќи овој пост на Инстаграм им го покажа спротивното. Вклучувањето на сите луѓе во индустријата е важно, не само заради нивните права и етички принципи, туку затоа што тоа го прават и во деловна смисла “, вели Лора Џонсон од Зебеди и додава:
“Таа е убава одвнатре и однадвор. Таа е многу професионална и носи радост во секоја просторија. Таа е природно убава и ги има потребните вештини за оваа работа. За неа, тоа значи сè, како и за нејзиното семејство и заедница. Навистина се надеваме дека брендовите ќе го препознаат ова и ќе ги вклучуваат модели со посебни потреби во нивните кампањи “, заклучи таа.