Новости
ВОДИТЕЛКАТА ВО ЖИВО ЗБОРУВАШЕ ЗА ЗЛOCTAВУВАЊЕТО НА МИКА АЛЕКСИЌ: Таа откри уште еден негов соучесник- тие приметуваат кога растат градите!
Познатата водителка во живо зборуваше за тоа што го преживеала во училиштето на Мика...
Водителката и уредничка на Телевизијата „Happy “, Јована Јакиќ ja шoкираше јавноста со својата исповед во утринска програма во живо.
Имено таа изјави дека отишла во студиото на Мика Алексиќ, како и на неговиот ментор Бата Миладиновиќ и потврди дека во училиштето за глума имало „безoбрaзни дела“ за кои знае цела Србија. Јована откри како се справувала со тоа како дете, кога започнало злoставувaњето и зошто „ниту татко и што ја чекал пред училиштето не смеел да влезе“, вели таа.
Познатиот српски режисер и учител по глума, Мика Алексиќ е обвинет за си*ување по обвинувањата на актерката Милена Радуловиќ и другите ученици на неговото училиште за глума. Во признанието, Милена рече дека сè се случило на училиште, „повеќе пати“, кога имала само 17 години, а Алексиќ тогаш имал 61. Проговори и Ива Илинчиќ која посочи дека се што се случува се случува во канцеларијата на Мика “, а сега водителката на Хепи ТВ во живо раскажа што доживеала во тоа студио.
Јована наведува дека прво отишла кај Миладиновиќ, кој почина во 1997 година, а потоа кај Мика.
„Отидов кај Бата во 1982 година, Мика примаше деца не постари од девет години, тогаш бев во прво одделение, потоа отидов кај него. Во тоа време, имаше три училишта, Центарот на Бата, училиштето на Мика и Дадов како алтернатива. Таму се запишуваа шест или девет деца годишно, тогаш немаше приватни училишта. Тато во компанијата или кафулето раскажуваше како детето е ученик на Мика. Мика беше студент на Бата, истиот беше системот на вежби за работа и дикција… Многу брзо, како мало дете, влегувате во идејата за престиж, напредувате и мислите дека се разликувате од другите деца. Учевме две песни неделно, вежбавме како да изговараме, читавме една книга неделно. Потоа се враќате меѓу децата што се гушкаат или бегаат од час, веќе долго време сте го поминале училишниот материјал, зборувате поинаку. Нивниот фaшистички систем на функционирање беше таков што тие кажуваа како да се однесувате а не мама или тато.
„Строго беше забрането родителите да им се јавуваат“, рече таа.
„Татко ми ме однесе во студиото, чекаше да завршам и ме враќаше дома, а тој не знаеше што се случува во студиото. Тие ги натераа децата да почувствуваат дека се дел од елитата, односно тоа се училишта каде што се прифаќаат само убави деца. Секој ден ве убедуваат дека сте подобри од другите. И тие го прават тоа толку перфидно, тие деца растат со тоа. Кога влегувате во адолесценција, кога градите почнуваат да растат, започнуваат бeзoбразни постапки. Нема да кажам како изгледа до крај … Ако кажете на мама или тато дека сте добиле единица, тие ве гледаат цел ден како некој што направил проблем. И, ако кажете дека сeк*уaлно возбудувате авторитет како Бата или Мика, никогаш повеќе нема да бидете дете “, рече таа.
Јована рече дека побегнала мислејќи дека е спасена.
„Во тој период јас побегнав, се прогласив себеси за неталентирана, реков дека мразам глума, се откажав од тоа училиште. Го напуштив часот по дикција, што го одржа друг професор, татко ми ме чека, му велам – беше одлично… воопшто не му велам дека нема да глумам повеќе. Кога ја видов исповедта на Милена, си реков дека имам среќа. Дека побегнав. Си реков дека професорот по дикција е спас, а тој всушност беше и соучесник. Нема шанси тој да не знае што се случува “, рече таа.
Последните две години работа беа стандардни подготовки за прием во ФДА, препораката беше прво да се заврши гимназија и тоа добра.
„Тогаш застанав затоа што не сакав да одам на Академијата, не сакав да се занимавам со глума. Идејата за елита сè уште е присутна, ова е првпат од нечија работна биографија да се избрише „студент на Мика“. Срамота е сега “, рече таа.