Брак
Беше симбол на убавината, но нејзиниот приватен живот беше чуден: Ниту една мајка нема да ја разбере одлуката на Брижит Бардо! (ФОТО)
По неколку турбулентни сцени, тие одлучија да се разведат
Септември 1979 година: Брижит Бардо и Жак Шарија се венчаа од најголема љубов, но младиот Жак не успеа да ја надмине болната љубомора и товарот на митот на Брижит.
По неколку турбулентни сцени, тие одлучија да се разведат. За да биде што е можно послободна, Брижит Бардо и синот му го на поранешниот сопруг … Кога Брижит Бардо и Шариер се сретнаа за прв пат во 1959 година за време на снимањето на филмот „Бабет оди во војна“, Брижит веќе беше покрај Ајфеловата кула.
И Де Гол, еден вид национален споменик на Франција.Веројатно нивната врска била толку бурна, затоа што во тоа време Жак сè уште била млад, непознат актер, ангажиран во филмот само поради неговата необична убавина, додека Брижит била „ симбол на убавина“ која Донесе повеќе девизи во Франција отколку фабриката за автомобили „Рено“.
Младите низ целиот свет ги отстрануваа нејзините постери Енциклопедија „Ларус“ го вметна нејзиното име меѓу великаните на Франција. , Мороа, Дира, Ко, Сесброн и многу други. Брижит Бардо беше лансирана од францускиот режисер Роџер Вадим, позната по многу од неговите познати откритија. Благодарение на неговиот филм „И Бог создаде жена“, Брижит стана „француско чудо“ во 1956 година. Таа имаше храброст прва да се појави гола во уметнички филм, шармантно да глуми девојка-заводничка и да ги освои срцата и на мажите и на жените со својата необична убавина и вечна чистота.
Ништо повеќе не е напишано за нејзините филмови „И Бог создаде жена“, „Жената е жена“, „Бабет оди во војна“, „Вистина“, „Вива Марија“ или „Дон Хуан 73“. Приказни за нејзините три брака со Роџер Вадим, Жак Шарие и Гинтер Сакс – како и бројни вонбрачни врски, исполнуваа колумни во весници низ светот на дневна основа. Благодарение на неговата улога во филмот на Карн „Измами“, Жак Шарие доби шанса да игра заедно со Брижит Бардо во 1959 година, во филмот „Бабет оди во војна“. На пробата на филмот, Шарија го прегрна Бизит, а режисерот рече:
– Одлично, сепак, веќе позната, Брижит Бардо беше каприциозна. Иронично му рече на директорот:
– Момчето треба да се научи нешто. Ме гребе. Премногу е меко. Тој беше повлечен, плашлив и во него лежеше неговиот шарм. Наскоро стана миленик на целиот тим, иако Брижит инсистираше секоја љубовна сцена да се повтори неколку пати, затоа што не му веруваше на младиот актер. Сепак, гледачите можеа да забележат дека Брижит Бардо ужива во сите тие сцени повеќе од кога било.
И навистина, по крајот на филмот, нивните пријатели започнаа да ги гледаат заедно. Со својот автомобил го одвела дома. На патот, тие седеа со часови во бистро покрај Сена.
Брижит не сакаше да ја признае својата нова љубов, иако беше очигледна. Таа постојано доцнеше на снимањето. Целата беше возбудена и занемарувајќи ја работата, сите знаеја дека е за љубена. За помалку од два месеца познанство помеѓу Брижит Бардо и Жак Шарије, се роди голема љубов.На коктелот по повод премиерата на филмот „Бабет оди во војна“, Шарије на сите им објави дека се во брак. Нивниот брак траеше три години.
По седум месеци брак, се роди нивниот син Николас. И среќата траеше десет месеци, сè додека Шарије не доби повик за војска – две години. Шарије потекнувал од старо воено семејство, но имал претчувство дека ќе ја изгуби Брижит ако влезе во војска. И Брижит беше очајна. Веруваше дека тоа е нејзината последна љубов во животот и не може да се помири со фактот дека нема да биде заедно толку долго. Таа го повика армискиот министер и рече:
– Ако Жак оди во војска, ќе се повлечам од филмот …
Нејзиното заминување од филмот би значело десетици милиони франци помалку за француското кино. Министерот за финансии, Пајн, мораше самиот да размисли за тоа и го замоли министерот за армија барем да го одложи воениот рок на Жак. Властите двапати го одложуваа воениот рок на Шерије. Можеше да седи толку мирен со својата Брижит и да снима филмови.
Така сè ќе продолжеше, да не беше ненадејното појавување на Маша Мерил, ново откритие на француската кинематографија.Шерија и Маша Мерил започнаа да снимаат заедно. Тие станаа пријатели. Брижит присуствуваше на снимањето, бидејќи се шпекулираше дека Маша се за љуби во Шарије. Сè ќе завршеше убаво, ако Брижит не присуствуваше на снимањето на последната сцена од филмот, кога Шарија и Маша се најдоа во прегратка. Маша ја изгуби свеста во прегратките на Шари. Тоа беше капка што ја наполни чашата.
– Значи! Подобро е Жак да ми ја земе војската отколку за жена. Имаше доволно одложувања, не сакам повеќе да го штитам – тогаш луто извика Бригита.
Кога следеше третиот повик за војска, Шарије мораше да замине. На денот на заминувањето на Жак за војска, и двајцата беа крајно возбудени. Војниците го чекаа со остри забелешки и фоторепортери
. Весниците пишуваа дека Брижит Бардо многу добро го толерираше неговото отсуство. Се шушкаше дека нејзината куќа секогаш била полна со пријатели и дека е среќна. За Жак стануваше сè потешко. Тој одби да јаде, почна да плаче. Потоа бил префрлен во воена болница во психијатриско одделение. Тој се обиде да ги рашири железните шипки на прозорците.
Конечно, еден ден си ги пресече вените – сакајќи да умре. Потоа, специјална медицинска комисија донесе одлука: – Во декември 1960 година, приватниот ЖакШеријат мораше повторно да се пријави на преглед за да утврди дали е трајно неспособен за војската. До тој ден беше прогласен за привремено неспособен и демобилизиран. Вистинска криза
За Шери, вистинската неволја се појави само кога ја напушти војската. Имено, тогаш Брижит започна да го снима филмот „Вистина“. Клузо го подготвуваше сценариото цели две години, прилагодувајќи го секој детал на личноста на Брижит.
Таа доби аванс од еден милион франци за овој филм. Тоа беше еден од најскапите и најсмелите филмови снимени во тоа време во Франција. Целата приказна се одвива во спалната соба, во ненаместен кревет. Брижит во текот на целиот филм даваше повеќе бакнежи отколку што ги изговараше зборовите. ИШеријат исто така дојде на пробите. Гледајќи ги снимките на Брижит со Филип Лерој, Жак за малку ќе полудеше. Ниту на Клузо не му се допаднаа тие сцени.
Тој мораше да најде нов партнер. Тоа беше младиот Сами Фреј. Жак продолжи да прави љубоморни сцени. Тогаш Клузо и забрани на Шарије да дојде на снимањето. Брижит го убеди Жaк дека љбовните сцени се само глума и ништо повеќе. Тој веруваше, сè додека таа не го врати во студиото. Одејќи кон снимките, тој почна да вика:
– Прво ќе го униsтам твоето лице, а потоа ќе си заминеш од овој свет! Едвај го смирија. Брижит избегала од нејзината мајка и тој бил повторно пренесен во болница. Кога се вратил, тој започнал да инсистира Брижит да ја напушти нејзината филмска кариера.
Имаше бучна расправија во која Брижит фрли шише виски. Тоа беше почеток на крајот на нивната врска. Брижит премногу ја ценеше својата слобода за да ја издржи болната љубомора. На крајот, тие одлучија да се разведат. На изненадување на сите, Брижит и му го подари и синот на Жак.
Жак потоа се посвети на актерството, неговиот син и продукциската работа. И Брижит продолжи со своите авантури.
„Таа беше мојата единствена љубов“, рече Шари по разводот.
Брижит:
– Морав да се одделам од него и од мојот син, бидејќи сакам слобода пред се.